?

Det här är en såndär dag som man bara skulle legat kvar i sängen imorse, dragit täcket över huvudet och sova bort hela dagen.
Fast nee, har turism imorse och det var toppen. Begav mig sedan bort till mässan med min ensemble, eftersom vi skulle spela. Var grymt taggad verkligen! När man väl står där märker man hur mycket nervositet kan förstöra. Min röst darrade, klarade inte av att spela piano, och allt bara gick åt helvete. (Ursäkta ordvalet).
Efter mässan drog jag och Evelina till stan. Vi tittade runt en massa, hon köpte en superfin jacka och så åt vi mat.
Cyklade sedan bort till Maxi för att jobba. Hade två barn under hela kvällen, och det kändes så meningslöst att sitta där, men men.

Imorgon är en dryg dag, 8-15:30, plus jobb, och sedan ska jag träna basket! Underbart.

Nej nu kommer R hit.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0